Scris de: CampioMATE, Editat de: Maria Predoiu |
3, 2, 1…START! HAI ÎN JOC!
Echipe, prieteni noi, provocări, puncte, antrenamente, probe de etape, hai cu ranking-ul… Îți dă cu plus? Clar, locul tău e chiar acum în CampioMate – Campionatul de matematică pe echipe!
PASUL 1: 25 noiembrie 2024 – 8 februarie 2025. Înscrieri, distribuția jucătorilor pe divizii, formarea echipelor și START JOC!
25 noiembrie 2024 – 15 ianuarie 2025.
- Înscrierea profesorilor în platformă și aprobarea conturilor de profesori de către coordonatorii județeni.
- Activarea conturilor de antrenori de către profesorii care doresc să devină antrenori și aprobarea lor de către coordonatori.
- Înscrierea elevilor-jucători pe baza codurilor primite de la profesori. Aprobarea conturilor de elevi-jucători de către părinți și profesori.
16 - 17 ianuarie 2025.
- Fiecare jucător cu cont validat și aprobat poate parcurge câte un test de antrenament tehnic din pagina ARENA
18 - 26 ianuarie 2025.
- Jucătorii înscriși, cu conturi validate și aprobate, vor parcurge probele de calificări din pagina ARENA, după cum urmează: 20 de provocări (maxim 3 pe zi, în perioada 18-26 ianuarie); testul 1 (conține 10 exerciții, se poate parcurge pe 18 ianuarie, timp de o oră, oricând în intervalul 8:00 dimineața - 21:00 seara); testul 2 (10 exerciții, pe 25 ianuarie, timp de o oră, oricând în intervalul 8:00 dimineața - 21:00 seara).
27 ianuarie. Afișarea punctajelor obținute după calificări - în pagina ARENA pentru fiecare jucător. Profesorii vor regăsi rezultatele elevilor înscriși în pagina CONTUL MEU.
27-29 ianuarie. Jucătorii sunt repartizați în Divizia Beta sau Divizia Gamma, pe baza R-score-ului mediu obținut în probele de calificări. De asemenea, Jucătorii sunt repartizați în echipe sau pe băncile de rezerve din divizia lor, pe baza E-score-ului obținut prin probele de calificări.
30 ianuarie – 6 februarie. Antrenorii preiau echipele și introduc în ARENĂ link-ul de Whatsapp al echipei. Jucătorii urmăresc pagina ARENA pentru a afla cine este antrenorul și intră, prin link, în grupul de Whatsapp al echipei. Jucătorii de pe băncile de rezerve află cine este Antrenorul băncii lor și intră, prin link, în comunitatea de Whatsapp corespunzătoare.
PASUL 2: 7 februarie - 20 mai. Competiția. 5 perioade de antrenamente și 5 etape de concurs.
8 Februarie. Eveniment START JOC. Cu toții ne adunăm on-line și aflăm ultimele surprize la startul competiției.
7-17 februarie. Fiecare echipă se reunește live, în prima probă, Proba START. Antrenorii și jucătorii se cunosc, discută strategia de joc și rezolvă primele misiuni cu șanse la puncte: lansarea primului locker de prezență, alegerea numelui de echipă și a avatarului, desemnarea liderului de echipă și stabilirea obiectivului echipei. Toate misiunile rezolvate în platformă până pe 17 februarie, ora 23:59 vor primi punctele.
18 februarie – 8 martie. ETAPA 1. Veți primi fișele suport cu materia de etapă pentru a vă antrena. Vă veți întâlni la antrenamente și veți putea deschide fiecare maxim 10 lockere de prezență/ etapă cu puncte bonus (maxim 1 locker/ zi). Veți rezolva provocări zilnice (fiecare câte maxim 30 de provocări/ etapă, adică maxim 3 provocări de rezolvat într-o zi) pe pagina ARENA jucător pentru extra puncte.
8 martie, de la 08:00 la 21:00. Test ETAPA 1. On-line, 10 exerciții, asemănătoare cu provocările din antrenamente. Fiecare jucător are timp de rezolvare maxim o oră de la deschiderea testului și câștigă puncte pentru echipă. Punctajele și ranking-ul echipelor din fiecare divizie se actualizează pe 9 martie. GG!!
10 martie. Evenimentul Etapei 1
10-14 martie. Prima rundă de transferuri.
17-29 martie. ETAPA 2. 30 de provocări (maxim 3 provocări/ zi) și 10 locker-e.
29 martie. Test ETAPA 2. Punctajele finale ale etapei (individuale și ale echipelor) se afișează pe 30 martie.
31 martie. Evenimentul Etapei 2.
31 martie - 2 aprilie. Transferuri Etapa 2.
3 -13 aprilie. ETAPA 3. 30 de provocări (maxim 4 provocări/ zi) și 10 locker-e.
12 aprilie. Test ETAPA 3. Punctajele finale ale etapei (individuale și ale echipelor) se afișează pe 14 aprilie.
14 aprilie. Evenimentul Etapei 3.
14-15 aprilie. Transferuri Etapa 3.
16 aprilie – 4 mai. ETAPA 4 și vacanța de Paște. 30 de provocări (maxim 4 provocări/ zi) și 10 locker-e.
3 mai. Test ETAPA 4. Punctajele finale ale etapei (individuale și ale echipelor) se afișează pe 5 mai.
5 mai. Evenimentul Etapei 4. Fără transferuri. Punctajele sunt duble față de etapele anterioare!
5-12 mai. ETAPA 5 (sumativă). 30 de provocări (maxim 5 provocări/ zi) și 5 locker-e.
10 mai. Test ETAPA 5 - SUMATIV.
13-17 mai. Proba SUVENIR.
20 mai - Punctaje finale/ Clasament final al Ediției 2025.
PASUL 3 : Gala CampioMate
31 mai – Marea festivitate de PREMIERE . Trofee, medalii și alte surprize.
Game over! Deocamdată. Ne regrupăm la toamnă, pentru un nou sezon CampioMATE.
Deschide aici versiunea tipăribilă a CALENDARULUI CampioMATE - Ediția 2025.
CampioMate – Campionatul de matematică pe echipe se adresează elevilor de clasele V - VIII din județele partenere. Materia de matematică aferentă celor celor 5 etape urmează programa școlară (vezi aici PROGRAMA), participarea în program fiind atât distractivă, cât și utilă pentru îmbunătățirea rezultatelor școlare și pregătirea examenului de Evaluare Națională.
Participarea jucătorilor în CampioMate este gratuită.
Numărul de echipe concurente va fi în limita numărului de antrenori înscriși în fiecare județ participant. Numărul de locuri pe Banca de rezerve este nelimitat.
Pentru a putea asigura gratuitatea programului pentru copii, mulțumim GALERIEI SUPORTERILOR care fac acest program posibil!